Monday, June 30, 2014

Pelik

"Weh thanks la sebab kau dah banyak tolong aku, bila aku susah kau ada dengan aku, aku pun tak boleh nak tolong macam mana kau tolong aku" 

"Sama sama, eh takpe *senyum*"

Satu hari apabila orang itu betul betul tak dapat tolong

"Macam ni la kawan, bila aku susah takde sapa nak tolong, semua lari. bila aku senang beratur datang dekat aku. Shit" 

"------------" 
Pelik.